בריא לדעת – ראש השנה 2020

בריא לדעת ראש השנה

לקוחות יקרים,

ד"ר אודי פרישמן

למרות הקורונה, וכפי שחלקתכם כבר עודכן, בנינו מערכות יחסים עם גופים מובילים בתחום השירותים הרפואיים בישראל, פיתחנו זכויות ושירותים חדשים ויצרנו קשרים שמטרת כולם לשרת אתכם ואת העובדים שלכם.

כל הזכויות הללו ניתנות תחת המותג “אקסטרה פרש” שאותו נציג לכם בביטאון זה, שווה לקרוא עד הסוף!

שלכם, ד"ר אודי פרישמן, עו"ד אריק בן עזרא וכל צוות פרש קונספט

צוות פרש קונספט מאחלים לכם חג שמח

"אקסטרה פרש" | ליווי רפואי אישי, איכותי, מהיר

גילי מלמן

הכירו את גילי מלמן, 

גילי מנהלת את מחלקת קשרי רופאים שתפקידה, לסייע ללקוחותינו לקבל את השירותים הרפואיים בזמינות הגבוהה ביותר ולתת את הייעוץ ואת ההכוונה המקצועית ביותר שתסייע למבוטח לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר לצורך הטיפול הרפואי לו הוא נזקק.

שירותי אקסטרה פרש ללקוחות פרש קונספט:

בחירה נכונה של רופא מצילה חיים

איתור הרופא המומחה והמנוסה ביותר לבעיה הרפואית הספציפית ממנה סובל החולה היא אתגר שאנו ניישם עבורך! מבוטחים רבים נתקלים בקושי לאתר רופאים מומחים ומנוסים אשר עונים על הבעיה או ההפניה הספציפית שהם צריכים. עד היום היועץ של כולנו הייתה השכנה ממול או ד”ר גוגל בכבודו ובעצמו. אבל, לא תמיד מספיק רק להקליד באינטרנט ולחפש רופא “נוירולוג”, אלא נדרש לאתר נוירולוג עם ההתמחות הספציפית הנדרשת לנו וזה כבר לא פשוט. ובנוסף נרצה את הרופא המנוסה ביותר בתחום, שעשה את הכי הרבה פעולות או ניתוחים או ראה את הכי הרבה חולים עם הבעיה הרפואית ממנה אנחנו סובלים. על מנת להגיע לרזולוציות הללו, אנחנו בפרש קונספט פיתחנו את מערכת הרופא המנוסה שיודעת לאתר עבורך את הרופאים הכי מנוסים בתחום הספציפי הנדרש לך. איך מקבלים את השירות: שולחים מייל ליועץ שלכם עם פרטי הבעיה הרפואית, מצרפים חומר רפואי רלוונטי ומקבלים במייל חוזר, את פרטי הרופא (או מספר רופאים) המנוסה ביותר.

אקסטרה פרש

הקדמת מועד התור או הבדיקה

אקסטרה פרש 2

לקוחות פרש קונספט זכאים לקיצור תורים לניתוח במסגרת הביטוח הפרטי שלהם, לבדיקות הדמיה וביקור אצל רופא מומחה. במדינת ישראל הקטנה קיים פער של כשמונה שנים בתוחלת החיים הממוצעת בין המרכז לפריפריה. הסיבה העיקרית היא הזמינות של השירותים הרפואיים. אנו בפרש קונספט מצאנו פתרון לכך ובאמצעות הסכמים שכרתנו עם מרבית בתי החולים הפרטיים ומרכזי ההדמיה המובילים אנו יכולים להבטיח ללקוחותינו זמינות מיידית לשירותים רפואיים להם הם נדרשים במסגרת פוליסת הבריאות שברשותם: התייעצות עם רופא מומחה, ניתוח, בדיקות הדמיה כגון MRI אולטרה סאונד בדיקות PET ועוד. הכל תוך ימים ספורים בלבד. איך מקבלים את השירות: שולחים מייל ליועץ שלכם עם פרטי הבדיקה או השירות הרפואי הנדרש ומנהלת שירותי “אקסטרה פרש” תחזור אליכם בהקדם עם המועד המוצע.

תאום תור - די עם הבירוקרטיה שהורגת אותנו

המחלקה לקשרי רופאים של פרש קונספט תטפל עבור לקוחותינו בתאום התור, ותחסוך מהמבוטח את הבירוקרטיה והקשר הישיר מול המוסד הרפואי או הרופא או מכון הבדיקות. כולנו יודעים עד כמה הבירוקרטיה מעיקה, מציקה, מרגיזה ומוציאה את כולנו מדעתנו. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבעיה רפואית. אנו לחוצים, חוששים, מפחדים ורוצים כבר לדעת מה יהיה. ואז המזכירה של הרופא לא חוזרת אלינו, הפקידה ממכון ההדמיה לא מתאמת את התור והרופא לא מתקשר לעדכן על תוצאות הביופסיה. מה עושים? “די לבירוקרטיה” הוא עוד שירות “אקסטרה פרש” . אנו נתאם עבורך את התורים, ונאפשר לך לשאול כל שאלה ולקבל כל תשובה במהירות ובזמינות. איך מקבלים את השירות: שולחים מייל ליועץ שלכם עם פרטי השירות הרפואי הנדרש, מצרפים חומר רפואי רלוונטי ומנהלת שירותי “אקסטרה פרש” תחזור אליכם בהקדם ותסיר ממכם את כבלי הבירוקרטיה. אנחנו נטפל בבירוקרטיה ואתם תתרכזו בטיפול הרפואי ובהחלמה.

אקסטרה פרש

שירותי בית החולים הדסה זמינים ללקוחות פרש קונספט

אקסטרה פרש

שיתוף הפעולה בין פרש קונספט לבית החולים הדסה יעניק ללקוחותינו ערך מוסף חשוב ויפתח עבורם את אחד מבתי החולים המובילים בעולם, בזמינות מיידית. הסכם שנחתם בין בית החולים הדסה לחברת פרש קונספט יאפשר ללקוחות פרש פניה ישירה למוקד שירות ייעודי שהוקם בבית החולים הדסה עבורם. לקוחותינו יכולים לפנות למוקד וליהנות משירותי קיצור תורים, בבחירת רופאים ותפעול התביעות מול חברות הביטוח. לקוחות פרש יוכלו לקבל באמצעות ביטוח הבריאות שברשותם את שירותי בית החולים המתקדמים ביותר ואת שירותי הרופאים המומחים והמוכרים של הדסה בזמינות מרבית וברמת שירות גבוהה. איך מקבלים את השירות: מתקשרים למוקד הייעודי של הדסה בטלפון 02-6778898 ומבקשים לתאם תור לשירות הנדרש או פונים במייל ליועץ שלכם ומקבלים את הסיוע וההכוונה הנדרשים.

רפואה מותאמת אישית - שיתוף פעולה בין חברת פרש קונספט לחברת ROCHE

בדיקת "פאונדשיין" של חברת התרופות הבין לאומית ROCHE – המילה האחרונה שבתחום של רפואה מותאמת אישית – מונגשת בזמינות ובהנחה ללקוחות פרש קונספט. חברת התרופות הבין לאומית ROCHE חתמה עם הסכם שיתוף פעולה עם חברת פרש קונספט לטובת לקוחותיה. ROCHE היא הבעלים של הבדיקה האונקוגנטית המובילה בעולם “פאונדיישן", המיועדת למפות את המבנה הגנטי של הגידול ממנו סובל החולה, ולהתאים באמצעות המיפוי הגנטי את התרופה היעילה ביותר, שיכולה להאריך בצורה משמעותית את חיי החולה ולעיתים קרובות אף לרפא אותו. בנוסף מעניקה ROCHE ללקוחות פרש קונספט הנחה של 1,500 ש"ח שתקטין את גובה ההשתתפות העצמית אותה ידרשו לשלם במסגרת פוליסת הבריאות שברשותם. איך מקבלים את השירות: שולחים מייל ליועץ שלכם עם פרטי השירות הרפואי הנדרש, מצרפים חומר רפואי רלוונטי ומנהלת שירותי “אקסטרה פרש” תחזור אליכם בהקדם ותדאג לקשר אתכם עם נציג רוש.

8200 לטובת לקוחות פרש קונספט כל המידע על המחלה

אקסטרה פרש

שיתוף פעולה של פרש קונספט עם חברת מדינט העורכת סקר דיגיטלי מקיף לקבלת מידע עולמי על המחלה ודרכי הטפול בה. חברת מדינט הוקמה על ידי צוות יוצאי היחידה הצבאית 8200 ועוסקת בחקר מידע דיגיטלי אודות מחלות, וטיפולים רפואיים בעולם. החברה מבצעת עבור לקוחותיה סקר מקיף ותיתן ללקוח מידע אמין יסודי ומשמעותי על המחלה ממנה הוא סובל, ועל כל דרכי הטיפול המוכרות בעולם לטיפול במחלה ממנה סובל החולה לרבות פרוט על סוגי הטיפול, הרופאים המטפלים והמוסדות. לקוחות פרש קונספט יקבלו הנחה של 1,000 ש"ח שתקטין את גובה ההשתתפות העצמית אותה ידרשו לשלם במסגרת פוליסת הבריאות שברשותם (הכוללת כיסוי זה). איך מקבלים את השירות: שולחים מייל ליועץ שלכם עם פרטי השירות הרפואי הנדרש, מצרפים חומר רפואי רלוונטי ומנהלת שירותי “אקסטרה פרש” תחזור אליכם בהקדם ותדאג לקשר אתכם עם נציג מדינט.

מימוש זכויות רפואיות

אין טעם להוציא סכומי עתק למתווכים למימוש זכויות רפואיות שמגיעות לכל אדם. במסגרת שירותי אקסטרה פרש – ייעוץ חינם וסיוע בסיסי למימוש זכויות רפואיות. לכל אדם שנפגע בתאונה או מחלה מגיעות זכויות בסיסיות מגופים שונים. מהביטוח הלאומי, מחברות הביטוח ממשרד הביטחון או מהמזיק שגרם לנזק. חלק גדול מהציבור אינו מודע לזכויות שלו ולכן לא מנצל אותם. על פי הפרסומים – בביטוח הלאומי למעלה שני מיליארד ש"ח ששייכים לנפגעים שונים שמעולם לא דרשו אותם, מחוסר ידע. במסגרת שירותי אקסטרה פרש – אנו מציעים ללקוחותינו שנפגעו בתאונה או במחלה ייעוץ חינם וסיוע בסיסי למימוש זכויותיהם. ברב המקרים אין צורך לשלם סכומי עתק למתווכים על מנת לממש זכויות טבעיות שמגיעות לכל אדם. איך מקבלים את השירות: שולחים מייל ליועץ שלכם עם פרטי הבעיה הרפואית, מצרפים חומר רפואי רלוונטי ומנהלת שירותי “אקסטרה פרש” תחזור אליכם בהקדם.

אקסטרה פרש

עדכונים נוספים:

חברת הייעוץ הבין לאומית WILLIS חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הייעוץ פרש קונספט.

חברת הייעוץ פרש קונספט תספק שירותי ייעוץ בביטוח רפואי קבוצתי ללקוחות WILLIS בישראל ותהווה כתובת לבעיות הבריאות של לקוחותיה.

נחתם הסכם שיתוף פעולה בין אחד הברוקרים הגדולים בעולם, WILLIS TOWERS WATSON (“וויליס”) וחברת הייעוץ המובילה בישראל פרש קונספט, העוסקת בתחום ביטוחי הבריאות הקבוצתיים. וויליס היא חברת ייעוץ וברוקר גלובלי, שנוסדה בלונדון בשנת 1828 ומאז הרחיבה את פעילותה ליותר מ 140 מדינות, בכל היבשות. וויליס מעסיקה מעל 45,000 עובדים בכל העולם. וויליס מייעצת ללקוחותיה ומוצאת עבורם פתרונות לאתגרים ביטוחיים גלובליים, ניהול סיכונים גלובליים ומקסום הטבות לעובדים. אנו מודים להנהלת וויליס העולמית שבחרה בנו להיות נציגיה בתחום הבריאות בישראל.

פרש קונספט – מומחים לביטוחים קבוצתיים | 073-2291344 |