ביטוח שיניים קולקטיבי – כדאי להכיר

רובינו זקוקים לטיפולי שיניים בתכיפות גבוהה. השיניים הם חלק מרכזי בפנים, שנחשף לעיני כל כאשר אנחנו מדברים ומחייכים, וכשהן לא במצב טוב בשל הזנחה וחוסר טיפול- התחושה היא לא נעימה, כאילו אנחנו לא באמת יכולים להיות מי שאנחנו. בשל המחיר היקר של ביקור אצל רופא השיניים, ביטוחי שיניים הופכים ליותר ויותר פופולאריים. אם עדיין אין לכם ביטוח שיניים, קבלו את כל הפרטים שעליכם לדעת על מה שכולל ביטוח שיניים קולקטיבי, ועל היתרונות שברכישת ביטוח שיניים בצורה קולקטיבית דרך מקום העבודה.

ביטוח שיניים קולקטיבי

ביטוח שיניים קבוצתי: לבטח את השיניים ולשמור על בריאותן

נתחיל בלהזכיר, ששיניים הן איבר, שכמו כל איבר אחר בגוף דורש תחזוקה וטיפול. זיהום האוויר, כמויות הסוכר שאנחנו צורכים, החיידקים, העישון והשתייה החמה- כל אלה הם גורמים שיכולים להזיק לשיניים אם לא מטפלים בהן כראוי. יחד עם זאת, כשעלויות הטיפול הן יקרות כל כך, וביקור בסיסי אצל רופא השיניים יכול לעלות מאות שקלים במקרה הטוב, רבים מאיתנו מוצאים את עצמם נמנעים מלטפל בשיניים ומשלמים על כך את מחיר ההזנחה והוא שיניים חולות, רקובות, עם חורים, שהופכות לפגם אסתטי של ממש. 

רוצים לשמוע עוד על ביטוח שיניים קולקטיבי? צרו איתנו קשר

ביטוח שיניים קולקטיבי / ביטוח שיניים קבוצתי הוא הדרך גם לשמור על השיניים היטב מצד אחד, וגם, מצד שני, לא להצטרך לשאת בעלויות המשמעותיות הכרוכות בכך – דחיית טיפולי שיניים גורם הן להחמרת המצב והן להתייקרות משמעותית בעלות הטיפולים.

כל מה שצריך לדעת על היתרונות של הביטוחים הקולקטיביים

כדי לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי ביטוח השיניים המתאים לכם, אתם חייבים להכיר את היתרונות של הביטוח במסלול הקולקטיבי. ראשית, אנו חייבים לזכור שבשונה מביטוח בריאות (שכל אדם פרטי יכול לרכוש ישירות מחברת ביטוח או דרך סוכן) אדם פרטי לא יכול לרכוש ביטוח שיניים קבוצתי ישירות מחברת ביטוח או סוכן – הדרך היחידה לרכוש ביטוח שיניים פרטי היא ע"י יצירת קולקטיב שיניים. שנית, ברגע שהקולקטיב נוצר (קולקטיב של עובדים שעובדים במקום עבודה משותף או השייכים לאיגוד מסוים), קולקטיב כזה מאפשר לכם לרכוש באופן קבוצתי ביטוח שיניים, כך שתוכלו ליהנות מהטבות רבות ומתנאי פוליסה נוחים יותר, בזכות כוח הקנייה הגבוה של הקבוצה, המאפשר לחברת הביטוח לפזר את הסיכונים שלה כאשר היא מחתימה אתכם על הפוליסה.

התוכניות המוצעות במסגרת ביטוח שיניים קולקטיבי מכסות טווח רחב של הוצאות וטיפולים, כמו שיקום הפה, כתרים וגשרים, מבנים ישירים ותותבות, שחזור מרווח שיניים, ניתוחי שיניים, השתלות שיניים ועוד. כמובן, שכל חברת ביטוח מציעה תוכניות שונות, אך ככלל, כאשר מדובר בביטוח קולקטיבי, האפשרויות הן מגוונות יותר.

מידע נוסף בנושא:

חברת פרש קונספט תגשים לכם את חזון הבריאות המושלם לשיניים שלכם

אם החלטתם שבריאות הפה והשיניים חשובה לכם, ואם אתם רוצים להיערך למקרה שבו תצטרכו להוציא לא מעט כסף על טיפול השיניים שלכם- אתם חייבים ביטוח שיניים. האופציה היחידה שלכם לרכוש ביטוח שיניים פרטי הוא דרך ביטוח שיניים קולקטיבי ולכן אם זה מתאים לכם, אנחנו ממליצים שתתייעצו עם מומחים המכירים לעומק את ענף הביטוחים. חברת פרש קונספט בעלת ניסיון רב בתחום הביטוחים הקולקטיביים, והיא עובדת עם החברות הגדולות ביותר במשק ומתאימה לעובדיהן את העסקאות הביטוחיות הטובות ביותר בהתאם לצרכים. פנו אלינו ואנחנו נסייע לכם במימוש חזון הבריאות המושלם עבורכם.

קראו אודותינו

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?