ביטוח בריאות לעובדים

בריאותם של העובדים בכל ארגון חשובה ביותר. הסיבה שארגונים גדולים רבים מעניקים לעובדיהם ביטוח בריאות קבוצתי, בהנחה גדולה או בסבסוד מלא, היא שאין דבר יותר חשוב מעובדי הארגון ובריאותם. העובדים בכל ארגון הם הבסיס לפעילותו ותפקודו השוטף, הם העוגנים המייצרים את הרווחיות והשגשוג הכלכלי של הארגון. ביטוח בריאות קבוצתי לעובדים מעניק הגנה לבריאותם ותורם להמשך תפקודם היעיל והטוב.

 

ביטוח בריאות לעובדים – כי זה חשוב

מדינת ישראל אמנם התברכה בשירותי בריאות הנחשבים לטובים. שירותי הבריאות הקהילתיים (קופות החולים) הם המצאה ישראלית המיטיבה מאוד עם בריאות הציבור אולם, עדין, עלולים להתרחש מצבים בהם אדם חולה במחלה קשה, נזקק לתרופות שאינן בסל הבריאות או לטיפולים יוצאי דופן, שעלותם גבוהה ביותר ולעיתים, הם אינם ניתנים בארץ ויש לטוס למדינה זרה, על מנת לקבלם ברמה גבוהה. אי לכך, חשוב מאוד, לכל אדם, להחזיק בפוליסת ביטוח בריאות טובה. זו סיבה מרכזית בגינה עובדי הארגונים, שמחים לקבל ביטוח בריאות לעובדים מהארגון בו הם מועסקים. הדבר מקנה להם תחושת ביטחון ושיש מי שדואג להם.

 

יתרונות הביטוח הקבוצתי לעובדים בארגון

ביטוח בריאות לעובדים טומן בחובו יתרונות לא מבוטלים: ראשית, ארגון גדול המעסיק אנשים רבים, מבצע רכישה מרוכזת וגדולה של פוליסות ביטוח לעובדים ובשל כך, מקבל הארגון מחיר אטרקטיבי, ההופך את העסקה לכדאית מאוד עבור שני הצדדים. ארגון שנעזר ביועץ ביטוח, פונה לחברות המבטחות, מעמדת כוח ומקבל את ההצעות הכי טובות שניתן לקבל עבור ביטוח הבריאות לעובדים. 

חשוב לציין, לא רק אלמנט המחיר, מהווה יתרון כשמדובר בביטוח בריאות לעובדים. מכיוון שהעובדים הנם קולקטיב חזק ויציב, הם יזכו לקבל שירות אמין וטוב ברגע שמי מהעובדים, יידרש לממש את פוליסת הביטוח שלו, עקב בעיית בריאות כזאת או אחרת. סביר להניח שבזכות העוצמה של הקולקטיב, יקבל העובד את הפיצוי המיטיב ביותר שניתן לקבל.

 

כיצד מוקם קולקטיב העובדים?

קולקטיב העובדים יכול לקום על ידי התארגנות של העובדים אולם, על פי רוב, בארגונים הגדולים, הנהלת הארגון לוקחת על עצמה לארגן ולהקים את קולקטיב הבריאות. היא נעזרת ביועץ ביטוח כדי לבנות את הפוליסה המתאימה ביותר לעובדים ומבצעת, באמצעות יועץ ביטוח, פניה מסודרת למספר חברות ביטוח לקבלת הצעות. יועץ ביטוח הוא פונקציה חשובה מאוד בדרך להשגת ביטוח בריאות לעובדים, כזה שכולל את כל ההטבות והכיסויים המתאימים, החדשניים והטובים ביותר שניתן לקבל.

עובדים שמחים בארגון נהנהים מביטוח בריאות לעובדים מבית "פרש קונספט"

 

מה ביטוח בריאות לעובדים כולל?

כל מעסיק בישראל מחויב לבטח את עובדיו על פי חוק. ביטוח זה כולל ביטוח פנסיה הכולל ביטוח אובדן כושר עבודה וכיסויים נוספים לעת הפנסיה. אבל ביטוח לעובדים יכול להיות הרבה מעבר לזה. ההחלטה מה בדיוק יכלול הביטוח של העובדים שלכם, הוא לגמרי שלכם. אתם מחליטים כמה תרצו להיטיב עם העובדים שלכם גם בתחומי הבטחון הרפואי שלהם ושל בני משפחתם וכך בונים יחד עם יועץ ביטוח פוליסה מקיפה ועדכנית.

 

ביטוח בריאות קבוצתי לעובדים יכול לכלול:

 

למה לרכוש ביטוח בריאות לעובדים?

 

ביסוס השייכות לעבודה

רכישת ביטוח לעובדים מקנה להם תחושת ביטחון כי אם חלילה הם או בני משפחתם יחלו הם יזכו בכיסוי רפואי משופר וחדני ולעיתים אף מציל חיים.התחושה שזה ניתן להם כהטבה ע"י המעסיק,הדואג לבריאותם, יכולה לתרום  ליעילות העבודה שלהם.

 

מחיר הביטוח הנמוך

מחיר הפרמיה שישלם הארגון על ביטוח קבוצתי, הוא הרבה יותר נמוך מהמחיר שתשלמו על ביטוח פרטי. ביטוח פרטי הוא מול אדם אחד. בביטוח קבוצתי חברת הביטוח מבטחת בבת אחת כמות גדולה של מבוטחים. התחרות בענף גבוהה ולחברות הביטוח יש אינטרס  למשוך אליהן כמה שיותר מבוטחים. כך ניתן להשיג ביטוח לעובדים במחיר נמוך.

 

משתלם לעובדים

את הביטוח יכולים העובדים ובני משפחתם להמשיך גם אם הם התפטרו או פוטרו ממקום העבודה, אין החתמה על הצהרת בריאות ברכישת ביטוח בריאות לעובדים וכך גם מי שמצבו הבריאותי מצריך ממנו לשלם מחיר גבוה בביטוח פרטי, יכול לקבל תנאי ביטוח מקיפים ללא תוספת תשלום.

 

יתרונות נוספים של ביטוח בריאות לעובדים

הזכרנו את יתרון המחיר ויתרון קבלת מקסימום ההטבות שניתן לקבל לטובת העובדים. אבל, קיימים יתרונות נוספים, משמעותיים מאוד, ברכישת ביטוח בריאות לעובדים בשיטת הקולקטיב:

  • התאמה אישית לארגון – פוליסת ביטוח בריאות לקולקטיב הנה גמישה וניתנת לשינויים, בכל הקשור לתכולה ולתנאים השונים של הפוליסה כדוגמת תכולת טיפולים להריון ולידה (כשמדובר בארגון צעיר) או, תקרות ההחזר וההגדרות השונות. אי לכך, מדובר בפוליסה אותה ניתן להתאים כחליפה הנתפרת לפי מידותיו של הארגון ועובדיו. 
  • האינטרס של העובד מעל הכל – יתרון נוסף של הקולקטיב הנו בעובדה שכל אחד מחברי הקולקטיב, יקבל שירות אישי, בכל הקשור למימוש הפוליסה בכל מצב, אל מול הגורמים הרלוונטיים בחברה המבטחת (איש הקשר במקרים אלה יהיה יועץ הביטוח ששכר הארגון). בדרך זו, תטופל כל תביעה בצורה מהירה ויעילה. 
  • הצהרת בריאות וחיתום – ההצטרפות לביטוח בריאות לעובדים איננה מצריכה מכל עובד, חתימה על הצהרת בריאות ואף, ניתן, בחלק מהמקרים, לצרף את בני המשפחה מקרבה ראשונה לפוליסה. גם בני המשפחה יהיו פטורים מחתימה על הצהרת בריאות וייהנו מהמחיר האטרקטיבי שקיבל הקולקטיב.
  • אחידות בין עובדים ומנהלים – בריאות העובד והשירותים המיוחדים להם יזכה אינה תלויה בהכנסתו או מעמדו. שירותים שונים הכלולים בפוליסה מוענקים לכולם באופן שווה. לדוגמא ,בדיקת סקר מנהלים-שירות ייחודי לחברי קולקטיב בריאות, המכיל מגוון בדיקות רפואיות חיוניות, המקנות תמונת מצב בריאותית, היכולה למנוע מראש מחלות ולשפר את איכות החיים.

 

איך מתאימים ביטוח לעובדים באופן היעיל ביותר?

בתור מנהלי משאבי אנוש או אחראים על רווחת העובדים, תצטרכו לבטח אותם. את הביטוחים תוכלו לרכוש בכל חברת ביטוח. אך כדי למקסם את הרווח מהביטוח, חשוב לקבל ייעוץ ביטוחי לפני הרכישה. יועץ ביטוח יבדוק יחד איתכם את הצורך הקיים וכך, הוא יבנה יחד איתכם את הפוליסה הנדרשת תוך התייחסות לחידושים ולעדכונים בתחום הרפואה, עם דגש על אמנת שירות. לאחר בניית פוליסה מתאימה, הוא יפתח מכרז בין חברות הביטוח וכך, הוא ימשיך לנהל משא ומתן בנושא מול חברות הביטוח השונות עד למציאת הביטוח העונה לצרכי הארגון בהתאמה מדויקת לפוליסה שנבנתה.

 

ביטוח בריאות לעובדים – רק עם פרש קונספט

כדי לייעל את התהליך להקל על עצמכם ולקבל את ההצעות הטובות ביותר  מחברות הביטוח, מומלץ מאוד לפנות ליועצים המומחים לביטוחים קבוצתיים של חברת פרש קונספט. אלה, ילוו אתכם בכל שלבי הרכישה, ההטמעה ולאחר מכן, בשלבי מימוש הפוליסה, על ידי מי מהעובדים.

יועצי פרש קונספט ממשיכים ללוות את המבוטחים גם לאחר הרכישה והם מסייעים במיפוי נתונים, מימוש זכויות רפואיות, הטמעת נתוני הביטוח בקרב העובדים והקמת מערך הסברה לאחר התחלת הביטוח ובעיקר דואגים ללוות את הארגון והעובדים בכל מצב רפואי מורכב.

מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתייעץ עם היועצים המקצועיים שלנו ב"פרש קונספט" חברת הייעוץ המובילה לביטוחי בריאות בישראל. הייעוץ הוא ללא עלות וללא התחייבות.
השאירו פרטים באתר או התקשרו- 077-997-0919

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?