יועץ ביטוח בריאות

ביטוחי הבריאות הם אחד מהענפים המורכבים ובעלי הרבדים הרבים ביותר בתחום הביטוח.  אזרחי ישראל מוקפים פוליסות ביטוח בריאותיות: ביטוח בריאות ממלכתי, משלים ופרטי. המצב מבלבל ולא פעם שואל עצמו האזרח התמים, האם אני מכוסה בריאותית כראוי? תפקידו של יועץ ביטוח בריאות הוא לעשות סדר בביטוחים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בביטוח קבוצתי מטעם ארגון עובדים למשל.

יועץ ביטוח בריאות

ביטוח בריאות בישראל – קל להתבלבל

כאמור, הציבור הישראלי נתקל בכמה רמות של ביטוחים: הרובד הראשון הוא סל הבריאות הממלכתי, שניתן במסגרת תשלום מס הבריאות שכל אזרח במדינה מחויב לשלם; הרובד השני הוא הביטוחים המשלימים של קופות החולים, שכ-80% מהאזרחים בישראל רוכשים. הרובד השלישי והמורכב ביותר הוא תחום הביטוחים הפרטיים.

מרוב ביטוחים, גם אנשים משכילים ובעלי מודעות צרכנית גבוהה, ואפילו ארגונים המעוניינים לשפר את התנאים הסוציאליים של עובדיהם, עלולים להסתבך בניסיון לבחור את הביטוח הנכון. לשם כך יש יועץ ביטוח בריאות.

 

יועץ מומלץ לביטוח בריאות העומד לצדכם – יועץ ביטוח בריאות בלתי תלוי

בדיוק בנקודה הזו גובר הצורך באנשי מקצוע רציניים ונקיים מאינטרסים שיסייעו לכם לנווט בחיפוש אחר הביטוח הקבוצתי הטוב ביותר. יועץ ביטוח בלתי תלוי יידע לכוון ולהתאים את צרכי הארגון ועובדיו ולהתאים להם את הפוליסה שמתאימה למידותיהם. יועץ ביטוח בריאות שהוא צד ג', החף מאינטרסים – תמיד יפעל לטובת הארגון ששכר אותו.

בנוסף, יועץ ביטוחי בריאות גם ידע לומר לכם איזה ביטוח לא כדאי לכם לקנות. בזכות נסיון וידע מקצועי, יועצים מוסמכים יידעו לזהות מוקשים בפוליסות ולהזהיר את הלקוח, הארגון ועובדיו, מלחתום על פוליסת ביטוח, שעלולה לטמון בתוכה סעיפים שלא יטיבו עם המבוטחים.

יועץ ביטוח בריאות פועל להוזלת עלויות

וישנו כמובן גם ההיבט הכלכלי: מתוקף היותו גורם בלתי תלוי, יועץ ביטוחי בריאות מחויב קודם כל ללקוחות שלו – כלומר אליכם – ולא אל חברות הביטוח. הוא יפעל תמיד לשפר את התנאים ולהוזיל את עלויות הפוליסות הקבוצתיות.

 

מה הופך את יועץ ביטוח הבריאות למומחה בתחום?

מוכרי ביטוח יש הרבה. רק אנחנו מומחים באמת לביטוחי בריאות קבוצתיים, עם מענה רב-תחומי: רפואי, כלכלי, משפטי וביטוחי. אך מה הופך את יועצי ביטוח הבריאות שלנו למומחים? הנה כמה מהיתרונות של מומחי ביטוחי הבריאות שלנו:

  • בעלי ותק ונסיון – מכירים את עולם ביטוחי הבריאות ויודעים לנווט בים האתגרים שבו.
  • מקצוענים – יועצי הביטוחים שלנו מכירים ויודעים להבדיל בין שלל הפוליסות השונות.
  • עם יד על הדופק – היועצים שלנו מתעדכנים באופן תדיר, בשלל המגמות, העדכונים והרפורמות בעולם הביטוחים.
  • התאמה אישית לצרכי הארגון – יועצי הביטוח שלנו יודעים לשקלל את שלל צרכי הארגון, להתאים פוליסה שנתפרה במיוחד למידותיו ולמצוא במכרז את החברה מהבטחת המשתלמת ביותר.
  • שירות מושלם לכולם – יחס אישי, מהיר ומקצועי לכל שכבות הארגון: ממנהלי ונציגי הארגון ועד אחרון המבוטחים.

 

מדוע חשוב לארגון לשכור יועץ ביטוח בריאות?

ביטוחים הם עסק רציני, וביטוחי בריאות הם עסק רציני עוד יותר. לכן יועץ בריאות העומד לצדכם, הינו החלטה ארגונית נבונה. יועץ בריאות מקצועי ייתן לכם את כל הידע הנדרש לבחירת הביטוח הקבוצתי המתאים ביותר עבור הארגון שלכם.

 

מידע נוסף בנושא:

 

מתרגלים לקבל יותר מחברות הביטוח – יועצי ביטוח בריאות של פרש קונספט

כמי שביטוחי בריאות קבוצתיים הם הלחם והחמאה שלהם, אנו בפרש קונספט מעסיקים צוות מיומן ומגוון של יועצים של ביטוח בריאות. הודות לכך הצוות שלנו מספק ייעוץ שעונה על כל הצרכים שלכם, משלב בחירת הביטוח ועד ניהול המשא ומתן מול חברות הביטוח.

בואו להתייעץ עם צוות המומחים שלנו, שישמח לסייע לכם בכל שאלה – גדולה כקטנה – כי בתחום הבריאות, אסור להשאיר שום פינה ליד המקרה.

מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתייעץ עם היועצים המקצועיים שלנו ב"פרש קונספט" חברת הייעוץ המובילה לביטוחי בריאות בישראל. הייעוץ הוא ללא עלות וללא התחייבות.
השאירו פרטים באתר או התקשרו- 077-997-0919